Brasov intr-o jumatate de zi

Veti spune poate ca e mult prea putin pentru Brasov. Cu siguranta nu am vazut tot ce era de vazut, insa am simtit ca a fost suficient pentru a-mi face o idee. Mi-a placut atmosfera si vechiul orasului, sper sa am ocazia sa mai revin.

Am plecat dintr-o delegatie spre Bucuresti, dis de dimineata. M-am gandit ca ar fi pacat sa merg direct acasa si sa nu profit de acea zi. M-am uitat pa harta, Brasov imi era foarte la indemana si m-am urnit in acea directie.

M-am oprit prima data la Cetatuia de pe Straja (sau Dealul Cetatii), o cetate foarte frumoasa, cu o priveliste minunata. Din pacate, nu se poate vizita, astfel ca i-am dat doar un ocol, am facut cateva poze si am plecat spre centrul orasului.

M-am plimbat pe zidul cetatii si am trecut pe langa Bastionul Tesatorilor, Turnul Artelor, Bastionul Funarilor si Turnul Vanatorilor. Am urcat apoi pe dealul Tampa, cu telecabina (16 lei, dus-intors). Din punctul in care ne lasa telecabina se merge ceva pana la punctul panoramic asupra orasului, acolo unde este si panoul cu Brasov. O expeditie insa usoara si tare placuta. Destul de multi turisti, insa deloc deranjant.

O data ajunsa din nou la poalele Tampei, mi-am continuat plimbarea pe stradutele centrului vechi al orasului. Am vazut Poarta Schei si Poarta Ecaterinei, celebra Biserica Neagra. M-am oprit sa iau pranzul si apoi am plecat spre casa, nefiind una din cele mai bune zile ale mele. Aveam o raceala ce nu-mi dadea deloc pace.

Chiar si asa, a fost o excursie binevenita, in care m-am bucurat de soare si putina miscare. Si am vazut si ceva-ceva din Brasov 🙂